WYMIANA
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący może wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model.
Aby dokonać wymiany, należy odesłać zakupiony towar oraz przesłać informację na co ma zostać wymieniony towar.
Kupujący pokrywa koszt wysyłki wymienionego towaru.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, muszą Państwo poinformować nas mailem (rollershop.pl@gmail.com), telefonicznie (784 712 910) bądź listownie (na adres Edwarda Habicha 24/ kladka j/numer mieszkania 7. 02-495 Warszawa (InPost - PaczkoPunkt WAW571M), odbiorca Zavada Volodymyr), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Kupujący. Koszty dostawy towaru do Klienta nie podlegają zwrotowi. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy koszt towaru, bez uwzględnienia kosztów dostawy towaru do Klienta, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Prawo konsumenta i przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku uszkodzenia opakowania lub braków w zestawie, sprzedający ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu odpowiadająco do wartości utraconej.
W przypadku nieodebrania przesyłki z winy klienta, koszty wysyłki pokrywa klient.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
REKLAMACJE
Każdy zakupiony produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji, towar zostanie zutylizowany.
W przypadku uznania reklamacji, towar odsyłany jest na nasz koszt.
Aby zgłosić reklamację, należy wypełnić i odesłać wraz z towarem formularz reklamacji towaru lub napisać oświadczenie zawierające imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz dokładny opis wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/